Curs ATC – Managementul Plângerilor și Reclamațiilor

12
Sep
2013

Invitaţie la cursul Managementul Plângerilor şi Reclamaţiilor – trainer Dragoş Anastasiu

Ca urmare a succesului înregistrat de cele trei sesiuni ale Cursului “Managementului Plângerilor şi Reclamaţiilor”, susţinut de Dl. Dragoş Anastasiu, avem plăcerea să vă informăm că ANAT oferă membrilor săi posibilitatea de a participa la o nouă sesiune, în data de 4 octombrie 2013, la sediul Eurolines România, Clădirea Europa Primex, Str. Reînvierii nr 3-5, Etaj 1, Sector 2, Bucureşti.

Preţ promoţional curs: 120 RON + TVA / persoană. Tariful include coffe-break, masa de prânz şi cartea “Orice Reclamaţie este un cadou” – CLAUS MØLLER, JANELLE BARLOW

Cursul se desfăşoară între orele 9.30 – 17.00 cu coffee-break şi pauză de pranz.

Multumim pe această cale tuturor participanţilor din primele sesiuni, în speranţa că tematica şi cunostinţele dobândite se dovedesc utile în activitatea desfăsurată în agenţii, în relaţiile cu clienţii şi administrarea reclamaţiilor.

Cursul se adresează atât managerilor de agenţii de turism cât şi agenţilor de turism.

Gestionarea corectă a plângerilor şi reclamaţiilor este un proces care poate fi facil, dacă e făcut cum trebuie. Cât să asculţi, când să vorbeşti, ce măsuri să iei? Cum recunoaştem clienţii dificili şi cum ne comportăm cu ei? Cursul vă învaţă toate astea şi înca ceva în plus: clienţii care reclamă sunt cei cărora le pasă. Puteţi să îi faceţi să revină!

Poţi elimina conflictele şi stresul relaţiei cu clienţii învătând despre identificarea rapidă a motivelor care stau la baza unei nemulţumiri a clientului şi despre administrarea eficientă a unei plangeri / reclamaţii. Un management bun al reclamaţiilor duce la câştigarea de clienţi fideli.

LOCURILE SUNT LIMITATE

Înscrierea se face pe principiul primul venit – primul servit, în limita a 18 locuri, la secretariat , până la data de 23 septembrie 2013.

Mihaela Vidovici
Consilier ANAT

Răspunde