Ediţia de anul acesta a infotripului de pe litoralul românesc a înregistrat prezenţa a peste 600 agenţii de turism şi 8 touroperatori specializaţi, însoţiţi de reprezentanţi ai presei naţionale şi locale. Au fost vizitate staţiuni, hoteluri, locaţii şi obiective turistice, zone de agrement şi plaje de pe tot cuprinsul litoralului românesc.
Lucia Nora Morariu, preşedinte ANAT:
„Unul dintre cele mai mari evenimente organizate de turismul românesc în 2013 s-a încheiat şi a înregistrat o prezenţă semnificativă! Agenţii de turism din toată ţara au avut posibilitatea să cunoască mai bine Litoralul şi să constate progresele în infrastructură şi servicii care se fac de la an la an, să promoveze tarifele scăzute şi ofertele speciale de toate tipurile, şi mai ales conceptul de all-inclusive care pentru al doilea an se află la dispoziţia turiştilor de pe Litoralul Romănesc. Îmi îndrept mulţumirile către toţi aceia ce au făcut posibil acest eveniment de o anvergură exceptională, către colegii noştri din ANAT, către autorităţile publice locale, şi în mod special le mulţumesc colegilor noştri hotelieri! Datorită acestei sinergii a tuturor forţelor din turismul intern, putem spune fără să greşim că şi cea de-a doua ediţie a acestui infotrip a fost un succes!”
Alin Burcea, prim-vicepreşedinte ANAT:
„ANAT a organizat pentru al doilea an consecutiv, Infotripul Litoralului, la care au participat peste 600 de agenţi de turism din România, precum şi 50 de ziarişti şi bloggeri de turism. Scopul acestui infotrip a fost acela de a prezenta în mod direct oferta litoralului pentru turiştii români, atât pe partea hotelieră, cât şi la partea de atracţii şi de agrement. S-a clarificat pentru participanţi specificul fiecărei staţiuni: Mamaia – staţiune de distracţii şi cluburi, Eforie – staţiune de tratament, Neptun, Olimp, Jupiter, Saturn fiind staţiuni mai liniştite, pline de verdeaţă, adecvate segmentului familial”.
Marius Usturoiu, preşedintele Comisiei de Turism Intern:
„Modul în care este organizat acest infotrip i-a ajutat pe agenţii de turism şi pe oaspeţii noştri din mass-media să constate în mod direct progresele făcute pe Litoralul Românesc. Graţie acestui concept, acest produs turistic îsi va găsi în consilierii de călătorii din agenţiile de turism, adevăraţi ambasadori, capabili să livreze clienţilor informaţii pertinente, corecte şi complete. Acest lucru va contribui la consolidarea continuă a litoralului românesc între destinaţiile de vară din România”.
Lucian Boronea, coordonator infotrip
„Cea de-a doua ediţie a infotripului de pe Litoral ne-a dovedit că proeictele vizionare îi pot strânge împreună pe toţi actorii industriei ospitalităţii, asociaţii, autorităţi şi presă şi ne dau speranţa pentru anii următori”.
Infotripul de pe Litoralul Românesc, desfăsurat între 21-26 mai 2013, completează sirul acţiunilor desfăşurate în cadrul campaniei „Vacanţă în ţara mea” şi are ca scop promovarea destinaţiilor româneşti, acţiune derulată printr-o serie de infotripuri cu agenţiile de turism ANAT şi mass-media.
Cu stimă,
Adriana Caranfil
Departamentul de presă al ANAT