Ediția de anul acesta a infotripului de pe litoralul românesc a înregistrat prezența a peste 600 agenții de turism și 8 touroperatori specializați, însoțiți de reprezentanți ai presei naționale și locale. Au fost vizitate stațiuni, hoteluri, locații și obiective turistice, zone de agrement și plaje de pe tot cuprinsul litoralului românesc.
Lucia Nora Morariu, președinte ANAT:
Unul dintre cele mai mari evenimente organizate de turismul românesc în 2013 s-a incheiat și a înregistrat o prezență semnificativă! Agenții de turism din toată țara au avut posibilitatea să cunoasca mai bine Litoralul și să constate progresele în infrastructură și servicii care se fac de la an la an, să promoveze tarifele scăzute și ofertele speciale de toate tipurile, și mai ales conceptul de all-inclusive care pentru al doilea an se află la dispoziția turiștilor de pe Litoralul Românesc. Îmi îndrept mulțumirile către toți aceia ce au facut posibil acest eveniment de o anvergură excepțională, către colegii noștri din ANAT, către autoritațile publice locale, și în mod special le mulțumesc colegilor nostri hotelieri! Datorita acestei sinergii a tuturor forțelor din turismul intern, putem spune fără să greșim ca și cea de-a doua ediție a acestui infotrip a fost un succes!
Alin Burcea, prim-vicepreședinte ANAT:
ANAT a organizat pentru al doilea an consecutiv, Infotripul Litoralului, la care au participat peste 600 de agenți de turism din România, precum și 50 de ziariști și bloggeri de turism. Scopul acestui infotrip a fost acela de a prezenta în mod direct oferta litoralului pentru turiștii români, atât pe partea hotelieră, cât și la partea de atracții și de agrement. S-a clarificat pentru participanți specificul fiecărei stațiuni: Mamaia – stațiune de distracții și cluburi, Eforie – stațiune de tratament, Neptun, Olimp, Jupiter, Saturn fiind stațiuni mai liniștite, pline de verdeață, adecvate segmentului familial.
Marius Usturoiu, președintele Comisiei de Turism Intern:
Modul in care este organizat acest infotrip i-a ajutat pe agenții de turism și pe oaspeții noștri din mass-media să constate în mod direct progresele făcute pe Litoralul Românesc. Grație acestui concept, acest produs turistic își va găsi în consilierii de călătorii din agențiile de turism, adevarați ambasadori, capabili să livreze clienților informații pertinente, corecte și complete. Acest lucru va contribui la consolidarea continuă a litoralului românesc între destinațiile de vară din România.
Lucian Boronea, coordonator Infotrip
Cea de-a doua ediție a infotripului de pe Litoral ne-a dovedit ca proiectele vizionare îi pot strânge împreună pe toți actorii industriei ospitalității, asociații, autorități și presă și ne dau speranță pentru anii următori.
Infotripul de pe Litoralul Românesc, desfășurat între 21-26 mai 2013, completeaza șirul acțiunilor desfașurate în cadrul campaniei „Vacanță în țara mea” și are ca scop promovarea destinațiilor românești, acțiune derulată printr-o serie de infotripuri cu agențiile de turism ANAT și mass-media.

