ANAT: TAP Portugal ne-a pus într-o situaţie dificilă faţă de turiştii noştri

28
Aug
2017

Asociaţa Naţională a Agenţiilor de Turism protestează faţă de modul neprofesionist în care TAP Portugal tratează problema turiştilor români blocaţi la Lisabona.

Anularea zborului 1324, din 27 august, ora 00.15, nu a fost anunţată şi agenţiilor de turism care au vândut pachete de vacanţă cu transport pe această cursă, şi nici anularea cursei următoare, din 28 august, ora 00.15, pe care o mare parte din turiştii blocaţi la Lisabona fuseseră relocaţi.

“Două curse TAP Portugal Lisabona – Bucureşti şi retururile lor au fost anulate până acum şi compania nu a explicat motivele. Considerăm că este o crasă lipsă de respect faţă de agenţiile de turism cu care colaborează şi mai ales faţă de turiştii a căror întoarcere din vacanţă se întârzie. Nu avem nicio informare oficială despre ce se întâmplă, suntem în situaţia să nu ştim ce să le spunem turiştilor noştri care sună cerând explicaţii şi ajutor“, declară dr. Alin Burcea, preşedinte ANAT.

ANAT va căuta soluţii pentru întoarcerea acasă a turiştilor şi va cere despăgubiri TAP Portugal pentru situaţia creată.

ANAT mulţumeşte misiunii diplomatice române de la Lisabona pentru implicare, aceasta având în atenţie situaţia turiştilor încă de la anularea primei curse Lisabona – Bucureşti.

Gabriela Peșeț
Consilier Comunicare

Răspunde