Revista presei – turism

13
Iul
2017

ANAT: Românii au cumpărat sejururi de 3,8 milioane euro cu voucherele de vacanţă, în primele patru luni

Ministrul Turismului: Broșurile de promovare a României sunt vechi, cu greșeli de exprimare, iar din unele nu se înțelege nimic

Zece hoteluri de pe litoral, declasificate. Ministerul Turismului a retras stelele mai multor hoteluri şi a dat amenzi

Şcheii Braşovului, Braşovechiul și Colinele Transilvaniei, desemnate destinaţii europene de excelenţă

 

Știrile săptămânii, pe larg:

ANAT: Românii au cumpărat sejururi de 3,8 milioane euro cu voucherele de vacanţă, în primele patru luni

Românii au cumpărat sejururi cu vouchere de vacanţă în valoare de 3,8 milioane de euro, în primele patru luni ale anului, reprezentând mai mult de o treime din suma înregistrată tot anul trecut, de 10 milioane de euro, arată datele transmise miercuri de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT), în care se precizează că suma este însă departe de potenţialul pieţei, din cauza faptului că voucherele se acordă frecvent numai în sistemul privat.

Ministrul Turismului: Broșurile de promovare a României sunt vechi, cu greșeli de exprimare, iar din unele nu se înțelege nimic

Ministerul Turismului va lansa o licitație pentru realizarea de noi broșuri pentru promovarea României ca destinație turistică, întrucât materialele existente sunt vechi, pline de greșeli de exprimare, iar din unele nu se înțelege nimic, a declarat, luni, ministrul Turismului, Mircea Dobre.

Zece hoteluri de pe litoral, declasificate. Ministerul Turismului a retras stelele mai multor hoteluri şi a dat amenzi. Lista  completă , Alte zeci de baruri şi restaurante, în condiţii insalubre

Ministerul Turismului a sancţionat cu amendă de 50.000 de lei şi a retras certificatul de clasificare pentru zece hoteluri din judeţul Constanţa şi unul din Caraş Severin, din cauza mai multor „deficienţe” constatate, precum instalaţii sanitare uzate, potrivit unui comunicat transmis de instituţie.

De ce nu vin turişti străini în România? Mai puţin de două din zece hoteluri sunt afiliate unui lanţ internaţional

Aproximativ 14% din hotelurile din România sunt afiliate la un lanţ internaţional, arată datele companiei de cercetare din domeniul ospitalităţii STR, în timp ce media europeană este de aproximativ două ori mai mare.

Eurostat: Turiştii români care au călătorit în afara Europei au reprezentat doar 1% din totalul celor proveniţi din UE

Doar 1% din turiştii proveniţi din ţările Uniunii Europene care au călătorit în afara regiunii erau din România, în 2015, arată datele publicate vineri de Oficiul european de Statistică (Eurostat). În 2015, mai mult de una din fiecare patru nopţi au fost petrecute în afara UE de turiştii din Marea Britanie (28,4% în 2013), Estonia (27,9%), Belgia (23,1%), Croaţia (20,5%), Lituania şi Austria (ambele cu 20,3%) şi Luxemburg (20,2%).

România, promovată în faţa a 40.000 de americani pe stadionul echipei de baseball Washington Nationals

Iubitorii americani de baseball din zona Washington DC au avut sâmbătă ocazia de a cunoaşte România, la evenimentul „Taste of the World”, informează biroul de presă al ambasadei României în Statele Unite printr-un comunicat.

Costinești, Azuga și Bran, noi destinații pentru turiștii israelieni

După ce în 2014 a deschis curse charter către Constanţa şi Bucureşti, iar în 2016 către Oradea, oferind şi pachete turistice pentru Sibiu, omul de afaceri israelian de origine română Meidan Butnaru a anunţat că diversifică destinaţiile pentru acest an.

Şcheii Braşovului şi Braşovechiul – destinaţii europene de excelenţă

Şcheii Braşovului şi Braşovechiul au fost desemnate, de către Ministerul Turismului, destinaţii europene de excelenţă ale României, alături de municipiul Suceava, Ţara Chioarului, Sighetul Marmaţiei şi Colinele Transilvaniei.

Bihor: Trasee de cicloturism marcate pe o lungime de 300 kilometri, în Munții Pădurea Craiului

Munții Pădurea Craiului, cu o suprafață de 1.150 kilometri pătrați, reprezintă o viitoare destinație ecoturistică a României, ce va avea trasee de cicloturism marcate pe o lungime totală de 300 kilometri, a declarat marți, pentru Agerpres, Paul Iacobaș, președintele Centrului pentru Arii Protejate și Dezvoltare Durabilă (CAPDD) Bihor

Harghita: Salvamontiștii lucrează la refacerea a aproximativ 100 de kilometri de trasee turistice

Salvamontiștii harghiteni lucrează la reabilitarea a aproximativ 100 de kilometri de trasee turistice din zona Cristuru Secuiesc, care se alătură celor 1500 de kilometri de trasee refăcute în ultimii ani, în tot județul.

Salrom: scăderea de pe pieţele externe a fost compensată de dezvoltarea turismului local

Din cifra de afaceri a Salrom, 10% a fost generat anul trecut de activitatea de turism, numărul de vizitatori din salinele companiei crescând cu aproape 20%, depăşind pentru prima dată nivelul de 1,5 milioane de persoane.

Utopie sau curaj? Borşa se pregăteşte pentru 200.000 de turişti/an

Speranţele şi visele pentru un turism de top ale primarului din Borşa aduc niţel cu cele ale primarului Bindiu de la Cavnic, din anii ’90. Ridicau toţi sprânceana, auzind cum ar face el, într-un orăşel minier, kilometri de pârtii de schi. Azi, ele sunt palpabile, mai puţin cea a oraşului, încurcată în cercetări, procese şi fraude.

Vacanţă cu maşina în 2017. Cele două trasee recomandate către Grecia

Cele sub zece ore – în medie – de mers cu maşina până în zonele cele mai apropiate ale Greciei turistice determină mulţi români care aleg litoralul elen să folosească autoturismul propriu pentru deplasare. În funcţie de locul de pornire din România, traseele recomandate către Grecia sunt două: fie prin Bulgaria, fie prin Serbia şi Macedonia.

Știri despre agenții:

Teambulding-ul, o piață de 30 mil. euro. Companiile îşi trimit angajații la pictură colectivă și off road 4X4, închirează castele

Teambuilding-ul a crescut atât ca popularitate în România, cât și ca bugete alocate de către companii, iar opțiunile sunt mai variate decât niciodată. Conform datelor companiei de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale Ascendis, piața teambuilding-urilor este evaluată la aproximativ 30 de milioane de euro.

Agenţiile de turism lansează tot mai multe sejururi inedite în România, după ce au descoperit o cerere neaşteptat de mare. „Turismul altfel” include circuite culturale, tururi cu trenul, vizite la crame sau festivaluri.

Agenţiile de turism se întrec în ultimul timp în oferte inedite pentru a descoperi România, tendinţă evidentă mai ales în acest sezon, când circuitele culturale organizate într-o manieră modernă, plimbările turistice cu trenul în Transilvania, tururile la crame şi podgorii sau pachetele pentru tot mai numeroasele concerte sau festivaluri din ţară devin tot mai cunoscute pentru turiştii români şi străini.

Vacanțe exotice la prețuri comparabile cu cele pentru un sejur pe litoral în Europa

Chiar dacă pare incredibil, cele mai bune oferte last-minute pentru vacanţele exotice de vară se pot cumpăra acum, la tarife asemănătoare cu cele pentru un sejur pe litoral în Europa.  Iar vacanţele în destinaţii exotice se potrivesc perfect în această perioadă, când disponibilităţile pentru sejururi în destinaţiile europene tradiţionale (Grecia, Cipru sau Croaţia) sunt din ce în ce mai reduse.

Vara asta, ia-ți vacanță în paradis! Alege Austria, alege Zell am See

O combinaţie irezistibilă de gheţari, munţi şi lacuri alpine face din regiunea Zell am See – Kaprun, aflată în landul Salzburg, Austria, una dintre cele mai atractive destinaţii, atât pe timp de iarnă, dar şi pentru verile cu temperatură ridicată.

Cazarea în regim hotelier – o alternativă avantajoasă pentru turişti în Bucureşti

Una dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă cei care ajung în capitală, indiferent că este vorba despre serviciu sau concediu, îl reprezintă cazarea. Atunci când principalele opţiuni, adică unităţile hoteliere, nu sunt o soluţie potrivită, fie din cauza preţurilor, a disponibilităţii sau a numărului redus de camere, cazarea în regim hotelier vine ca o alternativă convenabilă.

Bauer, producător de vin din Drăgăşani: „Primim turişti din toată lumea, iar rezervările le facem cu 1-2 luni în avans“

Producătorul Bauer a lansat primul său vin în 2012, iar în prezent realizează anual 28.000-30.000 de sticle, pe care le vinde exclusiv în HoReCa şi magazine specializate.  Oliver şi Raluca Bauer au pus bazele producătorului de vin care le poartă numele în urmă cu câţiva ani.

Bucureştiul are cea mai mare plaja urbana din Europa. Vezi unde se află şi cum arată

Cea mai mare plajă urbană din Europa s-a deshis la doar 15 minute de Bucureşti pe 10 iunie. Plaja de 30.000 de metri pătraţi include o piscină tropicală de 720 mp şi 1.500 de şezlonguri de nisip.  Investiţia totală a proiectului se ridică la 5 milioane de euro şi plasează Bucureştiul în liga selectă a capitalelor europene cu plaje urbane, precum Lisabona, Berlin, Viena, Paris, Moscova sau Hamburg.

Știri externe:

Topul  oraşelor lumii. Care este locul preferat al generaţiei Millenials

Dacă v-aţi întrebat vreodată care este cel mai apreciat oraş la nivel mondial, cei de la institutul de sondaj Ipsos-MORI au venit cu răspunsul. Ei au intervievat 18.557 de adulţi cu vârsta cuprinsă între 16 şi 64 de ani, provenind din 26 de ţări ale lumii şi au aflat care este oraşul preferat de reprezentanţii fiecărei generaţii, atât pentru traiul zilnic, cât şi pentru afaceri sau turism.

Care sunt orașele din lume cele mai atrăgătoare pentru afaceri, turism și în care merită să trăiești?

Locuitorii din 26 de țări din întreagă lume au fost întrebați care sunt orașele în care le-ar plăcea cel mai mult să trăiască, să facă afaceri și pe care să le viziteze, având la dispoziție o lista de 60 de orașe de pe întreg globul. Rezultatele celor 3 întrebări au fost agregate apoi pentru a crea Indexul Ipsos Cities.

Marea Britanie: Persoanele care simulează îmbolnăviri în timpul vacanțelor riscă represiuni guvernamentale

Ministerele din Marea Britanie intenționează să restricționeze posibilitatea turiștilor naționali de a solicita plata unor asigurări medicale pe baza unor pretinse îmbolnăviri, precum anumite cazuri false de toxiinfecții alimentare, informează BBC.

Marea Britanie lansează un film prin care să îşi înveţe cetăţenii aflaţi în vacanţă ce să fac în caz de atac terorist

Ministerul britanic de Externe şi industria turismului au realizat un film prin care învaţă turiştii ce să facă în cazul unor atacuri teroriste, după valul de atentate din ultimii ani, relatează The Independent. Filmul de patru minute, lansat luni, prezintă un atac armat într-un hotel.

 

Comunicatul de presa lansat de ANAT pe 12 iulie a fost preluat de următoarele publicații:

ANAT: Românii au cumpărat sejururi de 3,8 milioane euro cu voucherele de vacanţă, în primele patru luni  (News)

ANAT: Românii au achiziţionat sejururi de 3,8 mil. euro cu vouchere de vacanţă în primele patru luni ale anului (Ziarul Financiar)

ANAT: Românii au achiziţionat sejururi de 3,8 mil. euro cu vouchere de vacanţă în primele patru luni ale anului (ZF Corporate)

Sejururi de 3,8 mil. euro, cumpărate cu vouchere de vacanţă, în primele luni ale anului  (Capital)

ANAT: Sejururi de 3,8 milioane de euro, cumpărate cu vouchere de vacanță, în primele luni ale anului (Profit)

Efectul Blue Air cu zborurile charter spre litoral: vânzările agenţiilor de turism au crescut cu 12%  (Economica)

Sejururi în valoare de 3,8 milioane de euro, cumpărate cu vouchere de vacanţă  (Bursa)

Voucherele de vacanță au asigurat vânzări de 3,8 mil. euro pentru agențiile de turism (Business Cover)

ANAT: Sejururi de 3,8 milioane de euro, cumpărate cu vouchere de vacanţă, în primele luni ale anului (Romania TV)

Românii au utilizat vouchere de vacanță de 3,8 mil. euro în primele patru luni  (Trends HRB)

ANAT: Românii – sejururi de 3,8 milioane euro cu voucherele de vacanţă, în primele patru luni (Europa FM)

Sejururi în valoare de peste 3 milioane de euro cu vouchere de vacanță (Radio Constanța)

Vouchere de vacanţă. Românii au cumpărat sejururi de 3,8 milioane de euro  (Cuget Liber)

Vouchere de vacanţă. Românii au cumpărat sejururi de 3,8 milioane de euro (Constanta Press)

ANAT: Valoarea sejururilor cumpărate cu vouchere de vacanță e departe de potențialul pieței (Horeca)

Mamaia este urmată de Eforie Nord și Eforie Sud în preferințele românilor pentru vacanța pe Litoral (Cetățeanul)


Secretar General

Răspunde