Angajaţii agenţiilor de turism ce lucrează cu clienţii sunt invitaţi la un curs despre excelenţă în comunicarea şi informarea celor care li se adresează ca să cumpere vacanţe.
Cursul este susţinut de trainerul Cosmina Meseşan (VBS Solutions) – Customer Care & Mystery Shopping Specialist, autoarea primului ghid „Mystery Shopper” din România – şi are pret special pentru membrii ANAT.
Temele ce vor fi abordate sunt:
– Costul pierderii unui client
– Comunicarea eficientă – ascultă activ clientul!
– Să ne cunoaştem clienţii! Să ne informăm clienţii!
– Atrageţi printr-o personalitate pozitivă şi plăcută!
– Rolul întrebărilor în procesul de vânzare consultativă
– Reclamaţiile – o şansă să remediaţi situaţia!
– Studii de caz: evaluarea convorbirilor reale prin Mystery Calling
Cursul are loc sâmbătă, 17 mai 2014, între orele 11 şi 17.00, la sediul VBS Solutions din strada Episcop Radu 15A, Bucureşti.
Participarea costă 250 de lei + TVA/persoană pentru membrii ANAT.
Pentru trei persoane înscrise de la aceeaşi companie se oferă un discount de 15%.
Pentru înscrieri completați acest formular pe care îl trimiteți la evenimente@solutiideafaceri.ro .