Chestionarul CNIPMMR: un barometru al turismului din România

13
Feb
2018

Update 13.02.2018

Mulțumim celor 22 de agenții care au completat chestionarul până acum. Totuși, pentru ca agențiile de turism să poată constitui o categorie distinctă în chestionarul adresat industriei turismului, este nevoie de mai multe răspunsuri.

Îndemnăm pe această cale și alte agenții de turism să completeze chestionarul pentru a putea fructifica acest efort!

5.02.2018

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR), cu sprijinul ANAT și FPTR, realizează în perioada ianuarie – februarie 2018, o analiză reală a sectorului de turism din România. Astfel, toți membrii interesați au primit în 12 ianuarie 2018 invitația de a completa acest chestionar, în vederea elaborării primului barometru al turismului românesc. Rugăm pe cei ce nu au facut-o să aloce câteva minute acum.

După interpretarea datelor (martie-aprilie), vor fi lansate comunicate de presă, conferințe de presă și diferite evenimente specifice, cu scopul de a evidenția aspectele descoperite prin intermediul chestionarului.
Această metodă de cercetare reprezintă prima și singura modalitate de analiză a situației actuale din turism prin: identificarea principalelor caracteristici ale domeniului și prezentarea riscurilor, vulnerabilităților și previziunilor de pe piață. În principal, formularul ne va furniza informații referitoare la:
1. unități de cazare
2. restaurante
3. agenții de turism
Scopul acestui demers este de a influența viitoarele politici publice, spre beneficiul firmelor care activează în acest sector.

Alexandra Arsene
Consilier

Răspunde